UitstekendUitstekendUitstekendUitstekendUitstekendUitstekend760 beoordelingen

Advies? Bel: 0318 50 84 50

Winkelwagen Winkelwagen
0 producten | € -

Bestellen

Heb je de juiste keuze kunnen maken? Plaats direct jouw bestelling of vraag vrijblijvend een offerte aan voor meer maatwerk. In een offerte aanvraag kun jij eventueel meerdere voorkeursopties aangeven. Staat jouw keuze er niet tussen? Neem dan contact op met één van onze verkoopspecialisten.

Orderbevestiging en pro forma factuur

Na bestelling ontvangt je van ons een orderbevestiging. Deze orderbevestiging kun je retour sturen na ondertekening of akkoord per e-mail. Je ontvangt van ons een factuur na levering. Wij houden het recht op een eventuele aanbetaling. Plaatst je voor het eerst een bestelling bij de Schenker? Je ontvangt dan een orderbevestiging en pro forma factuur. Zodra de betaling is voldaan worden jouw artikelen geleverd.

Jouw logo aanleveren

Bij de orderbevestiging ontvangt je de aanleverspecificaties voor het aanleveren van het logo. Het logo dien je aan te leveren als gevectoriseerd .eps of .ai bestand, in de juiste PMS kleuren. Vaak heeft jouw ontwerpbureau een .eps bestand in bezit. Wil je meer informatie over het aanleveren van het logo? Wij helpen jou graag verder en zijn bereikbaar op 0318 50 84 50

Betalen

Plaats je voor het eerst een bestelling bij de Schenker? Je ontvangt een factuur voor levering of je kunt direct betalen via Ideal, Mastercard, Bancontact of PayPal. De link voor het betalen van jouw bestelling ontvangt je via de bevestigingsmail. Heb je niet de mogelijkheid om op deze manier te betalen dan ontvang je van ons een proforma factuur voor levering. Als je eerder bij ons besteld heeft ontvang je de definitieve factuur na levering.
Je kunt jouw betaling per bankoverschrijving aan ons voldoen op het rekeningnummer zoals vermeld op de digitale factuur. Onze betalingstermijn is 14 dagen. Wij houden het recht op een eventuele aanbetaling. Is jouw organisatie geen vooruitbetaling mogelijk? Overleg vooraf even met één van onze medewerkers.

Betaalmogelijkheden:Betaalmogelijkheden

Verzenden

Wij werken samen met een aantal transportbedrijven:

  • PostNL: Brievenbuspost.
  • Van de Hoef Logistiek: Pakket en pallet transport.
  • Transporteurs: DPD, UPS, DHL.

Transportkosten

  • Bij een orderbedrag onder de €500,- rekenen wij €15,- transportkosten op basis van één adres in NL.
  • Bij een orderbedrag boven de €500,- leveren wij franco op basis van één adres in NL.

Voor meerdere adressen binnen NL gelden de volgende kosten:

  • Pakket: €8,50,- per pakket/ per adres.*
  • Pallet: €50,- per pallet/ per adres.*
  • Brievenbusmailing: Wordt berekend op basis van aantal en gewicht. 

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor pakket- en –palletverzending naar een groot aantal adressen of verzending naar het buitenland. Ga direct naar onze contactpagina of bel met één van onze verkoopspecialisten

* Is afhankelijk van aantallen.

Food gerelateerde artikelen

Food gerelateerde artikelen zoals, brood en chocolade, hebben vaak een korte houdbaarheidsdatum. Bij het plaatsen van een bestelling dien je hiermee rekening te houden.

Levertijden

Al vanaf 3 werkdagen kunnen wij jouw bedrukte zomer relatiegeschenken leveren. De levertijd is mede afhankelijk van het gekozen product en gaat in na akkoord op de digitale filmproef. De levertijd van onbedrukte zomer relatiegeschenken is vanaf 1-3 werkdagen. 

Wilt je jouw zomer relatiegeschenken of promotieartikelen met spoed ontvangen? Neem dan contact op met één van onze verkoopspecialisten.

Retour en klachten

Gepersonaliseerde artikelen en food gerelateerde producten kunnen niet geretourneerd worden. Binnen 8 dagen na levering kan jij jouw klacht of opmerking insturen naar info@zomer-gift.nl. Binnen 2 werkdagen geven wij een reactie op jouw opmerking of klacht. Samen met jou willen we de klacht reëel en naar alle tevredenheid oplossen. Onbedrukte artikelen kunnen na overleg binnen 14 dagen retour worden gestuurd, binnen 7 dagen ontvang je per bankoverschrijving jouw factuurbedrag retour.

Sample aanvraag

Het is mogelijk om een sample aan te vragen van een artikel. Voor een sample berekenen wij de prijs van één artikel en verzendkosten. Het retourneren van samples is niet mogelijk.